Stock Trader Top Investors HT Affiliates
Go Back   Hawaii Talks - Hawaii's Online Community Forums! > Search Forums

Showing results 1 to 25 of 51
Search took 0.02 seconds.
Search: Posts Made By: chopshop
Forum: General Discussion 08-20-2006, 08:55 AM
Replies: 8
Views: 306
Posted By chopshop
WTF

WTF
Forum: Entertainment 04-01-2006, 06:05 AM
Replies: 10
Views: 648
Posted By chopshop
I enjoyed the movie also.

I enjoyed the movie also.
Forum: Drifting 03-16-2006, 08:32 PM
Replies: 11
Views: 1,389
Posted By chopshop
I think it looks pretty good

I think it looks pretty good
Forum: Entertainment 03-14-2006, 06:47 PM
Replies: 6
Views: 718
Posted By chopshop
Damn thats gonna suck.

Damn thats gonna suck.
Forum: Teh Noob Section! - Introductions 03-13-2006, 05:42 PM
Replies: 12
Views: 942
Posted By chopshop
welcome to the borads man. maybe I could get...

welcome to the borads man.

maybe I could get you to draw something for me?
Forum: O'ahu 03-13-2006, 05:40 PM
Replies: 9
Views: 1,798
Posted By chopshop
well said I agree..."Damn the Rain"

well said I agree..."Damn the Rain"
Forum: General Discussion 03-10-2006, 06:58 PM
Replies: 2
Views: 459
Posted By chopshop
:toilet3: HAHAHAHA

:toilet3:
HAHAHAHA
Forum: General Discussion 03-08-2006, 08:31 AM
Replies: 6
Views: 524
Posted By chopshop
:mouth_water: wow

:mouth_water: wow
Forum: Entertainment 03-08-2006, 08:26 AM
Replies: 2
Views: 505
Posted By chopshop
dude where do you find this stuff

dude where do you find this stuff
Forum: General Discussion 03-08-2006, 07:51 AM
Replies: 5
Views: 506
Posted By chopshop
google = cult

google = cult
Forum: Entertainment 03-08-2006, 07:50 AM
Replies: 2
Views: 570
Posted By chopshop
I went a saw it also. It was pretty lame....

I went a saw it also.
It was pretty lame. :jerkoff:
Forum: Drift Session 03-04-2006, 07:55 PM
Replies: 10
Views: 1,552
Posted By chopshop
I am trying to control my FAST

I am trying to control my FAST
Forum: Drift Session 03-03-2006, 10:34 AM
Replies: 10
Views: 1,552
Posted By chopshop
I love the new website.

I love the new website.
Forum: Automotive Discussion 02-28-2006, 01:15 PM
Replies: 1
Views: 859
Posted By chopshop
dumba$$

dumba$$
Forum: Entertainment 02-28-2006, 01:14 PM
Replies: 1
Views: 1,010
Posted By chopshop
sweet story 20 something points in two minutes...

sweet story 20 something points in two minutes coach shouold play him a little bit more
Forum: General Discussion 02-28-2006, 01:07 PM
Replies: 2
Views: 607
Posted By chopshop
that is too funny

that is too funny
Forum: Automotive Discussion 02-28-2006, 12:59 PM
Replies: 2
Views: 670
Posted By chopshop
I gotta say the new challenger and Camrao look...

I gotta say the new challenger and Camrao look pretty sweet. the masda too
Forum: Automotive Discussion 02-27-2006, 06:49 PM
Replies: 1
Views: 894
Posted By chopshop
Damn and I love that show

Damn and I love that show
Forum: Automotive Discussion 02-24-2006, 05:42 PM
Replies: 8
Views: 711
Posted By chopshop
:Copy of bowdown: to VW

:Copy of bowdown: to VW
Forum: Formula Racing 02-24-2006, 04:02 PM
Replies: 7
Views: 1,191
Posted By chopshop
wow that was awesome

wow that was awesome
Forum: Automotive Discussion 02-24-2006, 11:26 AM
Replies: 4
Views: 869
Posted By chopshop
SWEET. I would get one if I could afford one

SWEET. I would get one if I could afford one
Forum: General Discussion 02-23-2006, 06:48 PM
Replies: 4
Views: 512
Posted By chopshop
WOW

WOW
Forum: General Discussion 02-23-2006, 06:39 PM
Replies: 2
Views: 569
Posted By chopshop
ban all guest

ban all guest
Forum: Teh Noob Section! - Introductions 02-22-2006, 04:01 PM
Replies: 7
Views: 847
Posted By chopshop
WELCOME TO THE BOARDS

WELCOME TO THE BOARDS
Forum: General Discussion 02-22-2006, 03:26 PM
Replies: 2
Views: 759
Posted By chopshop
Well there you go. I was watching mythbuters and...

Well there you go. I was watching mythbuters and they said talking on a cell phone while driving is worse then driving drunk ( at .07)
Showing results 1 to 25 of 51

 
Forum Jump


All times are GMT -10. The time now is 03:38 PM.
Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
vBCredits I v2.0.0 Gold ©2010, PixelFX Studios